حضور گزینه نقل و انتقالاتی چلسی در تست‌های تمرینی بارسلونا

حضور گزینه نقل و انتقالاتی چلسی در تست‌های تمرینی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید اودورو، که پیش از این مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته بود، حالا توجه بارسلونا را هم به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد بارسلونا پس از نهایی کردن جذب ابراهیم دیارا، ستاره 17 ساله فوتبال مالی، حالا از به خدمت گرفتن استعداد 17 ساله غنایی، یعنی دیوید اودورو که در پست دفاع چپ بازی می‌کند، استقبال کرده است.

دیارا ماه گذشته در تست‌های بارسلونا شرکت کرد و استعدادیاب‌های باشگاه اسپانیایی او را تحسین کردند. قرار است این بازیکن در ماه دسامبر به بارسلون برگردد و پس از ورود 18 سالگی با بارسلونا قرارداد امضا کند. رسانه اسپانیایی اسپورت توضیح داده است که اودورو، که به بازیکن ثابت تیم آکرا لاینز در لیگ برتر غنا تبدیل شده است، در حال حاضر در تست‌های بارسلونا حضور دارد. بلوگرانا تحت تاثیر کیفیت این بازیکن قرار گرفته است و از جذب او استقبال می‌کند.

آنها برای خرید اودورو باید با چند باشگاه مطرح دیگر رقابت کنند. ستاره غنایی اخیراً چند هفته را به صورت آزمایشی با چلسی تمرین کرد و تیم لندنی نیز از عملکرد او در تمرینات راضی بود. اودورو تابستان امسال در ژوئن 18 ساله خواهد شد و گفته می‌شود بایرن مونیخ هم در کنار بارسلونا و چلسی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.

احتمالا در ادامه تیم‌های بیشتری هم به جذب این بازیکن جوان علاقه‌مند می‌شوند و رقابت برای خرید اودورو سخت‌تر از قبل می‌شود.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان بارها از کیفیت این بازیکن تعریف و تمجید به عمل آورده و او را آلفونسو دیویس بعدی دنیای فوتبال معرفی کرده است.

1428