سه گزینه مهم جانشینی اریک تن هاگ در منچستریونایتد

سه گزینه مهم جانشینی اریک تن هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج پر نوسان اریک تن هاگ در تیم منچستریونایتد باعث شده تا بسیاری از هوادارن او را فقط تا پایان فصل سرمربی شیاطین سرخ بدانند.

به گزارش فوتبالی، وبسایت ESPN از گزینه های احتمالی جانشینی اریک تن هاگ در صورت برکناری او از مربیگری منچستریونایتد پرده برداشته است. به نقل از این خبرگزاری  در صورت جدایی مربی هلندی پرنوسان شیاطین سرخ از این تیم، ۳ گزینه مهم به عنوان  جانشینان احتمالی مربی هلندی معرفی شدند که حضور آنها دور از ذهن نیست. یکی از این نفرات گرت ساوتگیت سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال انگلیس است که ممکن است پس از پایان یورو ۲۰۲۴ نیمکت سه شیرها را ترک کند.نفر بعدی این لیست روبرتو ده زربی مربی ایتالیایی باشگاه برایتون است که مشتریان زیادی در فوتبال اروپا دارد. اما نام نفر آخر شاید کمی عجیب تر باشد زیرا توماس فرانک سرمربی دانمارکی باشگاه برنتفورد سومین نفر اعلام شده این لیست خواهد بود.

اریک تن هاگ از گروه تجاری INEOS به مدیریت سرجیم رتکلیف مدیر جدید بخش ورزشی باشگاه پرافتخار منچستریونایتد هیچ ضمانتی برای ادامه هدایت شیاطین سرخ برای فصل آینده دریافت نکرده و نتايج باشگاه در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی جام حذفی می‌تواند در مورد ادامه همکاری با این مربی هلندی برای فصل آینده تعیین‌ کننده باشد.

پیش از این از گزینه ای دیگر به نام گراهام پاتر هم به عنوان یکی از شانس های حضور روی نیمکت تیم منچستریونایتد صحبت شده بود.


۱۰۰۹