تنها برد تراکتور در رفسنجان؛ سه سال پیش با عباس‌زاده!

تنها برد تراکتور در رفسنجان؛ سه سال پیش با عباس‌زاده!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور فقط یک بار موفق به شکست دادن مس در رفسنجان شده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی باید به میهمانی مس رفسنجان برود که این تیم آمار برابری در برد و باخت‌های لیگ برتری مقابل نارنجی‌ها داشته است. دو تیمی که از زمان صعود مس به لیگ برتر هفت بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل کار کسب سه پیروزی برای طرفین و یک تساوی بوده است.

اما تراکتور تنها پیروزی خود مقابل مس در رفسنجان را در اولین بازی تاریخ لیگ برتری دو تیم به دست آورده است. مسابقه‌ای که آذر ماه سال ۱۳۹۹ به میزبانی نارنجی‌پوشان برگزار شد و تراکتور تحت هدایت علیرضا منصوریان با تک گل دقیقه ۸۵ محمد عباس‌زاده توانست برای اولین و آخرین بار بر میزبان رفسنجانی خود غلبه کند.

پس از این مسابقه دو بازی بعدی تی‌تی‌ها در رفسنجان با نتایج ۳ بر ۲ و یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافته و پرشورها نتوانسته‌اند در سه سال اخیر بر مس میزبان غلبه کنند و باید دید پاکو خمز برابر تیم آماده محرم نویدکیا چه خواهد کرد.

نکته جالب دیگر از رویارویی‌های دو تیم اینکه فقط یک بار این مسابقه بیش از یک گل داشته که مس توانست ۳ بر ۲ تراکتور را شکست دهد. به جز این یک مسابقه، پنج بازی بین مس و تراکتور با نتیجه اقتصادی یک بر صفر همراه بوده و یک بازی هم بدون گل مساوی شده تا نتایج پرگلی را در تاریخ رویارویی دو تیم ندیده باشیم.

1997