خوشحالی منچسترسیتی از پیوستن امباپه به رئال مادرید

خوشحالی منچسترسیتی از پیوستن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی بابت پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار خوشحال است، چون باعث می شود که حداقل این باشگاه اسپانیایی به زودی برای جذب ارلینگ هالند تلاش نکند.

به گزارش فوتبالی، هر چه قدر که به روزهای پایانی فصل نزدیک می شویم، شایعات در خصوص آینده امباپه قوت می گیرد. البته این بازیکن اعلام کرده که نمی خواهد قراردادش را با پی اس جی تمدید کند و در پایان فصل، با به اتمام رسیدن قراردادش از این باشگاه جدا خواهد شد و طبق اخبار خبرگزاری های معتبر، رئال مادرید مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود. 

حالا یولین لارنس مفسر فوتبال به رادیو مونته کارلو گفت: "مدیران منچسترسیتی بابت پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار خوشحال هستند، چون باعث می شود که ارلینگ هالند در تابستان آینده جایی نرود."

ارلینگ هالند در آخرین مصاحبه خود، احتمال رفتن به لالیگا را رد نکرد و همین موضوع باعث تشدید شایعات شد. همچنین لوس بلانکوس واقعا به یک مهاجم نوک تخصصی نیاز دارد. 

کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در این هفته برای تیم هایشان در رقابت های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوش درخشیدند و توانستند با گلزنی برای سیتی و پی اس جی، آن ها را راهی مرحله یک چهارم نهایی کنند. 

4416