سومین گل سلیمانی در سومین بازی؛ برد در انزلی پس از 152 روز

سومین گل سلیمانی در سومین بازی؛ برد در انزلی پس از 152 روز

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان این روزها با موتوری به نام محمدرضا سلیمانی مسیر صعودی به سمت بالای جدول را تخته گاز پیش می‌رود.

به گزارش فوتبالی، مهمترین اتفاق روز اول هفته نوزدهم را ملوان در خانه با شکست دادن گل گهر رقم زد. حالا هیچ تیم مدعی نتوانسته در انزلی با 3 امتیاز کامل زمین را ترک کند. استقلال، پرسپولیس و تراکتور یک امتیاز گرفتند و گل گهر با دست خالی از زمین بیرون آمد و سپاهان هنوز به انزلی نرفته است.

 ملوان تا پیش از بازی با گل گهر، هیچ بردی در 5 بازی خانگی آخرش نداشت. آنها با پرسپولیس، استقلال خوزستان، تراکتور و استقلال مساوی کرده و برابر شمس آذر باخته بودند. اما پیروزی برابر گل گهر، طلسم 152 روزه را شکست و ملوان را صاحب چهارمین برد خانگی‌اش در این فصل کرد: فولاد، پیکان، نساجی و حالا گل گهر.

  این برد با تک گلی رقم خورد که محمدرضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی زد. مهاجمی که به دلیل محرومیت قادر نبود در نیمه دوم فصل برای انزلی‌چی‌ها بازی کند، درنهایت با رای کمیته استیناف بخشیده و اجازه بازی پیدا کرد. سلیمانی در برگشت اما تبدیل به ماشین گلزنی ملوان شد. تک گل بازی با استقلال را سلیمانی زد. سلیمانی در اهواز، دروازه فولاد را باز کرد و حالا زننده گل 3 امتیازی بازی با گل گهر هم سلیمانی بود. 3 بازی و 3 گل نشان می دهد کمیته استیناف چه لطف بزرگی در حق تارتار و تیمش کرده است.

 ملوان لیگ 23 را با 2 باخت برابر ذوب آهن و استقلال و بدون زدن گل، استارت زد ولی حالا آنها در 17 بازی اخیرشان فقط یک بار شکست خورده‌اند و بدون احتساب بازیهای فردا، تیم سوم جدول هستند.

4326