نقش سپاهان در تعیین قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان

نقش سپاهان در تعیین قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان سپاهان، پس از شکست دادن ملوان و تساوی مقابل شهرداری سیرجان، این هفته به مصاف خاتون بم، مدعی اصلی قهرمانی می رود.

به گزارش فوتبالی، هرچه به پایان لیگ برتر فوتبال زنان نزدیک تر می شویم، رقابت برای تعیین قهرمان هم حساس تر می شود. در یکی از سرنوشت ساز ترین دیدار های این فصل لیگ برتر، خاتون بم میزبان سپاهان است. دیداری که ملوانی ها هم به آن چشم دوخته اند تا اگر سپاهان بتواند نتیجه لازم را مقابل خاتون بگیرد به صدر جدول صعود کنند.

اما سپاهان امسال دو نیم فصل متفاوت را تجربه کرد؛ شاگردان نیلوفر اردلان در نیم فصل اول، مقابل تیم های مدعی نتایج خوبی کسب نکردند و همین امر باعث شد آنها از جمع مدعیان لیگ خارج شوند. سپاهانی ها در نیم فصل اول با ملوان مساوی کردند و مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم هم در اصفهان تن به شکست دادند تا همه از قهرمانی این تیم نا امید شوند. 

با آغاز نیم فصل دوم، سپاهان به همان تیمی تبدیل شد که اصفهانی ها منتظرش بودند. آنها پس از پیروزی مقابل ملوان، شهرداری سیرجان را هم در خانه اش متوقف کردند تا با توقف دو تیم مدعی، جدول لیگ را دچار تغییر کنند. حالا آنها روز دوشنبه در بم میهمان خاتون هستند و اگر بتوانند از این تیم هم امتیاز بگیرند نقش مهمی را در تعیین قهرمان فصل ایفا خواهند کرد. هرچند که اگر خود سپاهان هم مقابل تیم های پایین جدول همه امتیازات را کسب می کرد یکی از شانس های قهرمانی بود.

در جدول خاتون بم ۳۶ امتیاز دارد و ملوان هم با ۳۴ امتیاز در رده دوم است. 

۶۰۰۱