فصل سخت سیرجانی ها مقابل ملوان؛ یک امتیاز از دوازده امتیاز ممکن

فصل سخت سیرجانی ها مقابل ملوان؛ یک امتیاز از دوازده امتیاز ممکن

پایگاه خبری فوتبالی- هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مردان ایران دیروز آغاز شد که در یکی از دیدار های این هفته، ملوان در انزلی با یک گل مقابل گلگهر سیرجان پیروز شد تا سیرجانی ها نتوانند در هیچکدام از دیدار های رفت و برگشت این فصل مقابل ملوان پیروز شوند.

به گزارش فوتبالی، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز برگزار شد که در انزلی ملوان با تک گل سلیمانی از روی نقطه پنالتی توانست یک بر صفر گل گهر سیرجان را شکست دهد تا سیرجانی ها مثل بازی رفت در بردن ملوان ناکام بمانند. دیدار رفت این دو‌ تیم هم با نتیجه یک بر یک در سیرجان به پایان رسید.

اما نتایج سیرجانی ها و ملوان زمانی جالب می شود که آنها در لیگ برتر فوتبال زنان هم دو بار به مصاف هم رفتند و هر دو بازی با برتری ملوان به پایان رسید. سیرجانی ها که در فوتبال زنان با نام شهرداری بازی می کنند در دیدار رفت لیگ برتر زنان با گلی که شبنم بهشت برای ملوان به ثمر رساند مغلوب این تیم شدند و در دیدار برگشت هم با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به ملوان واگذار کردند تا از دوازه امتیاز ممکن در این فصل فقط یک امتیاز را از تیم های مردان و زنان ملوان کسب کرده باشند تا فصل کابوس واری را مقابل انزلی چی ها گذرانده باشند.

۶۰۰۱