برد دشوار بارسلونا مقابل مایورکا با گل دیدنی بازیکن ۱۶ ساله

برد دشوار بارسلونا مقابل مایورکا با گل دیدنی بازیکن ۱۶ ساله

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و مایورکا در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، البته این برد به آسانی برای بارسلونا به دست نیامد. آن ها به سختی همین یک گل را به ثمر رساندند. برخی از هواداران بارسلونا با دیدن سبک بازی تیمشان مقابل مایورکا نگران بازی برگشت بارسلونا مقابل ناپولی شدند. بارسلونا برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حتما باید ناپولی را شکست بدهد.

در بازی بارسلونا مقابل مایورکا تک گل آبی و اناری پوشان را لامینه یامال استعداد شانزده ساله این تیم به ثمر رساند. یامال در این بازی روی پاس رابرت لواندوفسکی گلزنی کرد. گلزنی یامال در این بازی برای بارسلونا شاید تنها نکته مثبت برای بارسا. البته از این قضیه غافل نشویم که تراشتگن هم در این بازی کلین شیت کرد.

ژاوی هرناندز در انتهای فصل از بارسلونا می رود و این تیم اکنون شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما در تلاش است تا بهترین نتیجه را بگیرد.

1470