نیوکاسل، رقیب جدید آرسنال و لیورپول در مسیر جذب ستاره پرتغالی

نیوکاسل، رقیب جدید آرسنال و لیورپول در مسیر جذب ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی – علی رغم لینک شدن پدرو نتو، ستاره تیم ولورهمپتون، به آرسنال و لیورپول، گفته می‌شود که نیوکاسل خود را برای ارسال پیشنهادی 60 میلیون پوندی جهت جذب ستاره پرتغالی آماده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل که این فصل، از روزهای خوش فصل گذشته دور شده است، نیاز به تقویت ترکیب خود را حس می‌کند. به نقل از دیلی میل، ولورهمپتون برچسبی 60 میلیون پوندی بر روی ستاره خود نهاده است و این وینگر 23 ساله، مهارت، سرعت و اخلاق کاری مد نظر ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها را داراست. هرچند توپچی‌ها و قرمز های بندر لیورپول نیز پیش‌تر به این بازیکن جوان لینک شده اند و او را زیر نظر دارند، نیوکاسل نیز به عنوان جدیدترین تیم علاقه مند به وینگر ولورهمپتون ظاهر شده است و مایل است تا پست میگل آلمیرون را در ترکیب خود تقویت کند. 

گرگ‌ها در فصل گذشته به خروج از چارچوب قوانین مالی نزدیک بودند اما فروش‌های بزرگی چون متئوس نونس به من سیتی و روبن نوس به الهلال، آن‌ها را از این مخمصه رهایی داد. با این وجود، این تیم احتمالا باز هم به فروش بازیکنان دیگری نیاز دارد تا خود را از خطر جریمه شدن به دلیل تخلفات مالی مصون نگه دارد و همین موضوع باعث شده تا فروش پدرو نتو، خیلی دور از انتظار نباشد.

2102