واکنش جالب سرمربی مایورکا در درخشش بازیکن بارسلونا؛ او مثل موش است!

واکنش جالب سرمربی مایورکا در درخشش بازیکن بارسلونا؛ او مثل موش است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگیره، سرمربی مایورکا در اظهار نظری جالب لامینه یامال را به موش تشبیه کرد.

به گزارش فوتبالی، لامینه یامال یکی از ستاره‌های جذاب این فصل فوتبال اروپا بوده است. او را باید ستاره بی‌چون‌وچرای این هفته‌های بارسلونا بدانیم. این بازیکن 16 ساله روز جمعه یک عملکرد فوق‌العاده دیگر داشت و با گل خیره‌کننده‌اش مقابل مایورکا موفق شد یک برد سخت و شیرین به ژاوی هرناندز هدیه بدهد. بارسلونا با این گل دیدنی یامال موقتا به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد.

نمایش لامینه یامال در این هفته باعث شد تا یک بار دیگر هواداران و کارشناسان استعداد این بازیکن جوان را تحسی کنند. خاویر آگیره، سرمربی مایورکا نیز این کار را انجام داد، اما با جملاتی خاص و عجیب. آگیره در مصاحبه پس از بازی لامینه یامال را به موش تشبیه کرد.

آگیره در این باره گفت: «اولین باری که بازی لئو مسی را دیدم، او 21 ساله  بود و من به 5 دقیقه زمان نیاز داشتم تا بگویم: او یک موش است. لامینه یامال هم مثل موش بازی می‌کند. قیافه او هم همینطور. می‌دانم که باشگاه بارسلونا اهمیت زیادی برای بازیکنان جوانش قائل است. اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، او افتخارات زیادی برای هواداران تیمش به ارمغان خواهد آورد.»

در طول فصل بارها رسانه‌ها یامال را با لیونل مسی مقایسه کردند، اما ژاوی هرناندز سعی کرد تا از این مقایسه جلوگیری کند؛ چرا که ممکن است قیاس با بازیکن بزرگی همچون مسی به او فشار وارد کند.

ژاوی در این مورد گفته بود: « فکر می‌کنم نباید آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. هر کسی در مقایسه با مسی شکست خواهد خورد. ما در مورد بهترین بازیکن تاریخ این ورزش صحبت می‌کنیم، او را نباید با کسی مقایسه کرد.»

1428