تعویض پرابهام نیازمند؛ مورایس از کاپیتان خود ناراحت بود؟

تعویض پرابهام نیازمند؛ مورایس از کاپیتان خود ناراحت بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل تعویضی دروازه‌بان سپاهان در بین دو نیمه بازی با پیکان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، از آخرین کلین‌شیت پیام نیازمند مدتهاست که می‌گذرد. دروازه‌بان گران‌قیمت و ملی‌پوش طلایی‌پوشان پس از بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با هوادار که سپاهان موفق به پیروزی پنج بر صفر شد، در تمامی بازی‌های بعدی گل خورده تا تیمش بازنده مطلق این دیدارها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

با این وجود در بازی گذشته طلایی‌پوشان برابر شمس‌آذر قزوین در جام حذفی، ژوزه مورایس، نیما میرزازاد دروازه‌بان دوم سپاهان را درون دروازه قرار داد تا اصفهانی‌ها پس از مدت‌ها کلین‌شیت کرده و با نتیجه سه بر صفر برنده باشند.

اما بازگشت مجدد نیازمند به ترکیب طلایی‌پوشان در بازی با پیکان برای این دروازه‌بان خوب پیش نرفت و پیکان در نیمه اول دو بار توسط محمدحسین فلاح توپ را وارد قفس توری نیازمند کرد تا از میزبان خود پیش بیفتد و مورایس تصمیم به تعویض سنگربان شناخته‌شده خود در بین دو نیمه کند.

البته کسی از دلیل تصمیم سرمربی پرتغالی به درستی آگاه نیست و مشخص نیست کاپیتان سپاهان بابت احساس مصدومیت تعویض شده یا اینکه این تعویض فنی بوده ولی باتوجه به اینکه چیزی در این زمینه گفته نشده، به نظر می‌رسد مورایس بابت گل خوردن‌های زیاد نیازمند ناراحت شده و اقدام به تعویض این بازیکن گران‌قیمت کرده است.

1997