تکرار سوپرگل پرسپولیس در نیوکمپ؛ یامال از روی دست ترابی نوشت!

تکرار سوپرگل پرسپولیس در نیوکمپ؛ یامال از روی دست ترابی نوشت!

پایگاه خبری فوتبالی – در یک اتفاق عجیب در یک شب در دو نقطه از جهان دو گل شبیه به هم زده شد.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه در یکی از بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه 4 بر دو از سد فولاد خوزستان بگذرد.

گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر، محمد حسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی زدند. در بین گل‌هایی که پرسپولیس زد گل مهدی ترابی بسیار دیدنی بود. ترابی بعد از این که توپ را در گوشه محوطه جریمه روی پای چپش آورد با پای غیر تخصصی‌اش یک ضربه هنرمندانه زد و توپ به شکلی زیبا وارد دروازه فولاد شد.
گل زیبای ترابی به فولاد خوزستان

اما همان شب اتفاق جالبی افتاد. در اولین مسابقه از هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا تیم بارسلونا در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی نیوکمپ میزبان تیم مایورکا بود. به نظر می‌رسید بازی گره خورده است. 

اما در دقیقه 73 لامین یامال ستاره جوان بارسلونا با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه حریف شد. توپ را روی پای چپش آورد و با همان پا یک ضربه دیدنی قوس‌دار زد که توپ دور از دستان دروازه‌بان مایورکا وارد دروازه شد.
گل دیدنی یامال به مایورکا

بعد از پایان این مسابقه بود که فوتبالدوستان ایرانی متوجه شباهت زیاد این گل به گلی که مهدی ترابی به فولاد زده بود شدند و فیلم این گل‌ها را در کنار هم منتشر کردند. شباهت این دو گل به هم بسیار بیشتر از آن است بشود انکارش کرد. به همین دلیل باید نشست و از تماشای چندباره این گل‌ها لذت برد.

1359