مدافع سرسخت منچسترسیتی از تقابل با چه بازیکنی می‌ترسد؟

مدافع سرسخت منچسترسیتی از تقابل با چه بازیکنی می‌ترسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کایل واکر، مدافع باتجربه منچسترسیتی در آخرین مصاحبه خود، سمیر نصری را به عنوان سخت‌ترین حریف خود در زمین معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، کایل واکر، مدافع باتجربه منچسترسیتی اعتراف کرد که سمیر نصری، مهاجم سابق آرسنال و منچسترسیتی، سرسخت‌ترین حریفی است که او تاکنون با آن روبه‌رو شده است.

علاوه بر این، او ستاره چلسی و تیم ملی انگلیس را به عنوان حریف مورد علاقه خود معرفی کرد که از رویارویی با او خوشحال می‌شود.

واکر در آخرین مصاحبه خود اعتراف کرد که بازیکنانی مانند نصری که کمتر به سرعت متکی هستند، همواره چالش‌هایی را برای او در زمین ایجاد کرده‌اند. با توجه به اینکه او در مقابل بازیکنانی سریع مثل کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور به خوبی عمل کرده است، این نکته جالب به نظر می‌رسد.

ملی‌پوش انگلیسی در گفتگو با ریو فردیناند در برنامه Vibe with Five، اظهار داشت: «من قبلا از نصری متنفر بودم. او تکنیک و هوش بالایی داشت. اگر مرا در کورس یک در مقابل یک بگذارید، به خوبی از پس آن برمی‌آیم، اما نصری یک بازیکن باهوش و غیرقابل پیش‌بینی برای من بود.»

او همچنین اعلام کرد که حریف مورد‌علاقه‌اش در زمین، هم‌تیمی سابقش، رحیم استرلینگ است. واکر در این باره گفت: «من به رویارویی با او علاقه دارم. البته هدفم بی‌احترامی نیست، من می‌دانم که او بازیکن بزرگی است و اگر مقابل او خوب عمل کنم، مردم از کاری که در زمین انجام می‌دهم قدردانی می‌کنند.»

در حال حاضر، کمتر بازیکنی توان عبور از سد کایل واکر را دارد. حالا با توجه به این مصاحبه، شاید وینگرها سبک بازی خودشان را در مواجهه با او تغییر دهند.

1428