دو امتیاز مهم از دست شاگردان آلگری پرید

دو امتیاز مهم از دست شاگردان آلگری پرید

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۸ رقابت های سری آ ایتالیا با یک تساوی خانگی برای یوونتوس برابر آتالانتا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس تیم سوم جدول رقابت های سری آ در هفته ۲۸ این رقابت ها در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف  تیم آتالانتا رفت و یک تساوی پر گل را در مصاف با شاگردان جان پیرو گاسپرینی کسب کرد. در نیمه اول و در دقیقه ۳۵ برخلاف تصور این تیم مهمان بود که توسط تئون کومپمینرس به گل اول این بازی رسید و علی رغم تلاش یوونتوس و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و در نهایت نیمه اول در نهایت با حساب ۰-۱ به سود آتلانتا به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم یوونتوس برای زدن گل تساوی تلاش کرد و در دقیقه ۶۶ با ضربه آندره آ کامبیاسو بازیکن جوان خود به گل تساوی رسید. در ادامه و تنها ۴ دقیقه بعد آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس گل برتری تیم خود را به ثمر رساند تا شاگردان آلگری در آستانه یک برد مهم خانگی قرار بگیرند. تنها ۵ دقیقه بعد تمام امیدهای پیروزی یوونتوس رنگ باخت زیرا تئون کومپمینرس هلندی گل دوم آتالانتا را هم به ثمر رساند و به این ترتیب در یک دیدار مهم یوونتوس با نتیجه ۲-۲ متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

با برد میلان این تیم با ۵۸ امتیاز کماکان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و آتالانتا هم با ۴۷ امتیاز تیم رده ۶ جدول سری آ لقب گرفت.

۱۰۰۹