خبر خوب کلوپ برای هواداران لیورپول

خبر خوب کلوپ برای هواداران لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ می‌گوید که مصدومیت ابراهیما کوناته خیلی جدی نیست و مدافع تیمش شانس خوبی برای شرکت در بازی بعدی تیمش در جام حذفی مقابل منچستر یونایتد دارد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع فرانسوی از ترکیب لیورپول در بازی مقابل منچستر سیتی کنار گذاشته شد تا جارل کوانسا در بازی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، در کنار ویرجیل فن دایک در قلب خط دفاعی قرمزها قرار بگیرد.

کوناته هفته گذشته و در حین پیروزی 1-5 تیمش در لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ، دچار مصدومیت در ناحیه همسترینگ شد و در اوایل نیمه دوم بازی از زمین بازی خارج شد تا با انجام آزمایش‌ و اسکن‌های لازم، شذت ضربه وارده و مصدومیت او محاسبه شود.

حالا کلوپ در مصاحبه اخیر خود خبر از بازگشت سریع مدافع 24 ساله تیم خود داده است که احتمالا در بازی جام حذفی مقابل منچستر یونایتد شاهد آن خواهیم بود. کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت کوناته جدی است، گفت:" نه، نه. ابو شانس بازی مقابل یونایتد را دارد، شانس خوبی هم دارد. ما نیاز داریم که بازیکنانمان بازگردند. تمام داستان‌هایی که ما با بچه‌ها خلق کرده ایم فوق العاده هستند و من بابت آن‌ها بسیار خوشحال هستم اما ما قطعا برای رسیدن به بهترین‌ها در فوتبال می‌جنگیم."

2102