خبری از استعفا نیست؛ نیکفر هنوز مدیر عامل سپاهان است!

خبری از استعفا نیست؛ نیکفر هنوز مدیر عامل سپاهان است!

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم استعفای مدیر عامل باشگاه سپاهان در پایان بازی با پیکان اما هنوز کارهای اداری باشگاه را انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست سپاهان مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر آن دسته از هواداران سپاهان که در ورزشگاه نقش جهان شاهد این شکست خانگی تلخ بودند شعارهایی علیه منوچهر نیکفر مدیر عامل این باشگاه سر دادند. البته انتقادها از نیکفر صرفا مربوط به این بازی نبود. شکست‌های متوالی سپاهان در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد هواداران عصبانی سپاهان مدیر عامل باشگاه را مقصر این وضعیت بدانند.

شعارهای هواداران سپاهان بسیار تند بود. آنها خواستار استعفای نیکفر از مدیر عاملی باشگاه بودند. دقایقی پس از سوت پایان بازی بود که خبر رسید نیکفر در رختکن تیم حاضر شده و با بازیکنان و مربیان تیمش خداحافظی کرده است. بازیکنان سپاهان وقتی از رختکن بیرون آمدند و با خبرنگاران مواجه شدند دوست نداشتند از اتفاقی که در رختکن افتاده صحبت کنند اما امید نورافکن تایید کرد که این اتفاق افتاده است.

این استعفا البته به صورت شفاهی رخ داد و سپس در رسانه‌ها به صورت گسترده‌ای بازتاب پیدا کرد. اما ظاهرا این استعفا در همان مرحله مانده و جلوتر نرفته است! تا همین امروز هم منوچهر نیکفر همه نامه‌های باشگاه سپاهان برای فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ را امضا کرده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد استعفای نیکفر فعلا در حد همان استعفای شفاهی باقی مانده است و وارد مراحل جدی‌تری نشده است. حالا باید دید مراحل بعدی این استعفا هم انجام می‌‌شود یا هیات مدیره با این اتفاق مخالف است و این استعفا شامل مرور زمان می‌شود و از یاد می‌رود.

1359