رکورد ویژه دیگو سیمئونه که باز هم حفظ شد

رکورد ویژه دیگو سیمئونه که باز هم حفظ شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اتلتیکو مادرید و اینتر در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید موفق شد مقابل اینتر کامبک بزند و در پایان بازی در ضربات پنالتی اینتر را حذف کند و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، اتلتیکو مادرید در بازی مقابل اینتر تا آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت چرا که در بازی رفت اینتر موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در بازی شب گذشته هم اینتر گل اول بازی را به ثمر رساند و به این ترتیب اتلتیکویی ها با دو گل عقب افتادند. در ادامه کار اتلتیکو مادرید توانست دو گل توسط گریزمن و ممفیس دیپای به ثمر برساند و به بازی برگردد و کار را به ضربات پنالتی بکشاند. در پنالتی ها اتلتیکو مادرید موفق شد اینتر را حذف کند و به دور بعدی برسد.

دیگو سیمئونه یک رکورد ویژه در لیگ قهرمانان اروپا دارد. آن رکورد ویژه هم این است که تیم او هرگز در بازی های خانگی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. این رکورد سیمئونه با پیروزی مقابل اینتر همچنان پا بر جا باقی ماند.

1470