عکس؛ خوشحالی سیمئونه و رویایی که او به دنبال رسیدن به آن است

عکس؛ خوشحالی سیمئونه و رویایی که او به دنبال رسیدن به آن است

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید سیزده سال است که هدایت روخی بلانکو ها را بر عهده دارد و در این سیزده سال تمامی جام های ممکن را با اتلتیکو مادرید به دست آورده است اما یک جام وجود دارد که هرگز دست او به آن نرسیده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و اینتر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در ضربات پنالتی در این بازی به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود. سیمئونه در ضربات پنالتی شور و هیجان خاصی داشت و گلزنی های تیمش را جشن می گرفت. اوبلاک با درخشش خود دو پنالتی را مهار کرد و لوتارو مارتینز هم پنالتی خود را به آسمان کوبید تا اتلتیکو مادرید راهی دور بعدی رقابت ها شود.

دیگو سیمئونه تنها جامی که با اتلتیکو مادرید فتح نکرده است، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. روخی بلانکو ها دو بار با سیمئونه به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند اما هر دو بار مقابل رئال مادرید شکست خورده اند و دستشان از جام قهرمانی کوتاه مانده است. اتلتیکو مادرید در سال 2014 و سال 2016 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و هر دو بار را مقابل رئال مادرید شکست خورد.

در این فصل شاید اتلتیکو مادرید شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نباشد اما سیمئونه تمام تلاش خود را می کند تا شگفتی سازی کند و جامی را که هرگز فتح نکرده بالاخره بالای سر ببرد.

1470