ادعای یک رسانه/ چرا گولسیانی در دربی حضور نداشت ؟

ادعای یک رسانه/ چرا گولسیانی در دربی حضور نداشت ؟

پایگاه خبری فوتبالی - گئورگی گولسیانی با اینکه پیش از دربی خود را به اردوی تیم پرسپولیس رساند، در ترکیب سرخ ها به میدان نیامد و نعمتی و فرجی در قلب خط دفاعی تیم پرسپولیس به میدان آمدند.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی پیش از بازی با استقلال از نظر آمادگی جسمانی و هم چنین رفع مصدومیت به شرایط جالبی رسیده بود اما از اوسمار خواست به وی استراحت بدهد تا در بازی آتی با خیال راحت در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان بیاید.

این فصل چند بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل بازگشت زودهنگام به ترکیب تیم دچار تشدید مصدومیت یا بهتر است بگوییم آسیب دیدگی دوباره شده بودند که یکی از آنها وحید امیری بود.

از سویی گئورگی گولسیانی قرار است در فیفا دی پیش رو در اردوی تیم ملی گرجستان حاضر شود و ترس از این داشت با حضور در دربی به دلیل تشدید آسیب دیدگی شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهد و بعد از مشورت با اوسمار تصمیم گرفت در این بازی استراحت کند.

پرسپولیس از استراحت دادن به گولسیانی در این بازی راضی به نظر می رسد چون نعمتی و فرجی نمایش خوبی در خط دفاعی تیم پرسپولیس داشتند و از سویی تیم می تواند در بازی آتی این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

۹۹۸۹