دوری ۸۹ روزه پیام نیازمند از کلین‌شیت!

دوری ۸۹ روزه پیام نیازمند از کلین‌شیت!

پایگاه خبری فوتبالی - پیام نیازمند نزدیک به سه ماه است که نتوانسته در برای سپاهان کلین‌شیت کند.

به گزارش فوتبالی، پیام نیازمند یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. دروازه‌بانی که چند وقت پیش افشای مبلغ قراردادش بسیار جنجال‌آفرین شد و حرف و حدیث زیادی در این زمینه پیش آمد.

نیازمند که یکی از دروازه‌بانان ملی‌پوش فوتبال ایران هم محسوب می‌شود، مدت‌هاست نتوانسته در یک بازی رسمی برای طلایی‌پوشان کلین‌شیت کند و در هشت مسابقه پشت سر هم که در ترکیب اصلی تیمش حاضر بوده، دروازه‌اش باز شده است.

 آخرین باری که نیازمند توانسته بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد به ۲۸ آذر ماه برمی‌گردد که سپاهان توانست در تهران با نتیجه پنج بر صفر هوادار را شکست دهد و پس از آن مسابقه نیازمند در تمامی بازی‌هایی که حضور داشته گل خورده است.

در فاصله بازی مذکور با هوادار تا بازی گذشته سپاهان برابر فولاد، تیم اصفهانی فقط یک بازی جام حذفی برابر شمس‌آذر را کلین‌شیت کرده که نیما میرزازاد سنگربان ژوزه مورایس بوده است.

جالب اینکه آخرین بازی سال سپاهانی‌ها در ۲۷ اسفند برابر گل‌گهر در اصفهان خواهد بود که ۸۹ روز از آخرین کلین‌شیت پیام نیازمند می‌گذرد و باید دید این دروازه‌بان خواهد توانست در صورت اینکه بازی کند، این رکورد منفی خود را در آستانه عید از بین ببرد یا نه.

1997