6 سال و 6 ماه از آخرین برد پیکان مقابل پرسپولیس می‌‌گذرد؛ سرنوشت عجیب مرتضی آقاخان!

6 سال و 6 ماه از آخرین برد پیکان مقابل پرسپولیس می‌‌گذرد؛ سرنوشت عجیب مرتضی آقاخان!

پایگاه خبری فوتبالی – از آخرین پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس بیش از 2300 روز می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، فردا در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود. این بازی از ساعت 18:45 دقیقه آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم در شهر قزوین برگزار شد که پرسپولیس توانست با نتیجه 3 بر یک میزبانش را شکست بدهد.

حالا فردا دو تیم در حالی با هم روبرو می‌شوند که از آخرین برد پیکان در مقابل پرسپولیس سا‌ل‌ها می‌گذرد. پیکان روز 26 شهریور 1396 در ورزشگاه آزادی با یک گل پرسپولیس را شکست داد اما بعد از آن و در 13 مسابقه‌ای که با پرسپولیس انجام داد نتوانست به پیروزی برسد.

اما نکته جالب درباره آخرین پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس مربوط به گلزن پیکان در آن دیدار است. در دقیقه 5 مسابقه مرتضی آقاخان موفق شد با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. پرسپولیس هم نتوانست تا پایان مسابقه گل خورده را تلافی کند و باخت. 

آقاخان بعد از این گل زیبا پیراهنش را برای شادی گل از تنش درآورد و یک کارت زرد هم گرفت. او با همین یک گل مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت و در پایان فصل با جدایی از پیکان راهی استقلال شد. اما در استقلال بد آورد و با یک مصدومیت شدید خیلی زود از این تیم جدا شد و به صورت قرضی به سایپا رفت.

اما مصدومیت در استقلال تبعات بسیار تلخی برای این بازیکن داشت. چرا که باعث شد آقاخان به مرور از سطح اول فوتبال ایران دور شود. آقاخان بعد از استقلال و ساپیا به تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک، هوادار و پارس جنوبی جم رفت. اما در 27 بازی برای این 3 تیم فقط موفق به زدن 5 گل شد.

سیر نزولی آقاخان باز هم ادامه پیدا کرد و این بازیکن ناچار شد به تیم‌هایی در لیگ یک و لیگ دو برود. او در این مدت برای تیم‌هایی مثل شهرداری آستارا، گلچین رباط کریم و داماش گیلان هم بازی کرد. حالا هم در لیگ دو برای تیم نیکان پارس بازی می‌کند.

1359