خدا‌بنده‌لو به ترکیب اصلی رسید؛ مدیونِ محرومیت سروش!

خدا‌بنده‌لو به ترکیب اصلی رسید؛ مدیونِ محرومیت سروش!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک تازه وارد پرسپولیس امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، امروز و در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پیکان قرار می‌گیرد. این بازی آخرین بازیِ دو تیم در سال 1402 است و به همین هر دو تیم به شدت به دنبال کسب نتیجه هستند. برای پیکان شاید تساوی هم نتیجه بدی نباشد اما پرسپولیس اگر می‌خواهد همچنان سایه به سایه استقلال حرکت کند باید پیروز شود.

امروز برای پرسپولیس علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به زمین خواهند رفت. یکی از نکات جالب و مهم در ترکیبِ امروزِ پرسپولیس حضور محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی است.

خدا‌بنده‌لو در نقل و انتقالات زمستانی و پس از چند دور مذاکره فشرده به پرسپولیس پیوست. خدابنده‌‌لو در بازی با ذوب آهن، یک دقیقه، در بازی با فولاد خوزستان، 12 دقیقه و در بازی با استقلال، 14 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد اما امروز بالاخره برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت. او جانشین سروش رفیعی شده است که در بازی با استقلال 4 اخطاره شده و بازی با پیکان را از دست داد.

1359