صحبت‌های سیمئونه در مورد تحقیر اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا

صحبت‌های سیمئونه در مورد تحقیر اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در مورد شکست سنگین تیمش مقابل بارسلونا در هفته 29 لالیگا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو با شکست سه بر صفر مقابل بارسلونا به هجده امتیازی صدر رسید و در حال حاضر در رتبه پنجم قرار گرفته و حتی از منطقه چمپیونزلیگی نیز خارج شده است. سیمئونه در مورد شکست تیمش گفت :" شروع خوبی در نیمه اول داشتیم و باریوس و موراتا دو موقعیت خوب داشتند. بازی تحت کنترل ما بود که ژائو گل زد. گل دوم، بازی را از دست ما خارج کرد. سعی کردیم کار را به تساوی بکشانیم اما نمایش خوبی نداشتیم. آنها بهتر از ما از موقعیت هایشان استفاده کردند و باید تبریک بگوییم.  هر بار که قهرمان لالیگا می شویم،  در سالهای  بعدش مشکل داریم. معمولا وقتی در چند تورنمنت رقابت می کنیم، نمی توانیم راحت کار کنیم. باید بهتر شویم و در فرایند بهتر شدن هستیم. تیم می داند که چه هدفی داریم و سعی می کنیم که به هدفمان برسیم." 

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در ادامه گفت :" در فوتبال مهم است که از ضربات خود استفاده کنی. به طور مثال در مقابل اینتر جلوی گل آنها را گرفتیم و در صحنه بعدش به گل رسیدیم. مهم است که بتوانی منسجم ظاهر شوی اما در مقابل بارسلونا نمایش خوبی نداشتیم.  آنها برتر از ما بودند و بهتر ظاهر شدیم. "

4125