مرگ پسرعمو، دلیل اصلی افت ستاره منچستریونایتد

مرگ پسرعمو، دلیل اصلی افت ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مادر مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد می گوید که مرگ یکی از اقوام نزدیک این بازیکن، باعث افت او در فصل جاری شده است.

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد در فصل قبل موفق شد برای اولین بار، 30 گل در یک فصل به ثمر برساند، اما او امسال تنها 8 بار موفق به گلزنی شده است. عملکرد ضعیف رشفورد باعث شده تا این ستاره جوان مورد انتقاد رسانه ها قرار بگیرد و حتی حواشی زیادی در خارج از زمین برای او به وجود آورده اند.

به نقل از سایت گل، ملانیا ماینارد، مادر رشفورد در مصاحبه ای با The Times گفت: "ملکه انگلیس به خاطر کارهای انسان دوستانه، به مارکوس جایزه MBE داد. بعد از آن، مارکوس تلاش زیادی کرد تا بتواند قرارداد جدیدی با منچستریونایتد به امضا برساند. او عاشق یونایتد است. در فصل قبل فوق العاده کار کرد و توانست 30 گل به ثمر برساند. بعد از آن، مارکوس یکی از مهم ترین افراد زندگی اش را از دست داد. نیتن، پسر عموی او در ماه نوامبر، جانش را از دست داد و سپس گارف، دوست خانوادگی ما نیز فوت کرد. این تراژدی ها باعث شد تا او عقب بماند. مارکوس یک انسان است و فراز و نشیب های زیادی در زندگی اش دارد. البته مطمئنم که در ادامه، هواداران را خوشحال خواهد کرد."

4416