مورد عجیب مرتضی تبریزی؛ مذاکره با پرسپولیس علیرغم علاقه به استقلال

مورد عجیب مرتضی تبریزی؛ مذاکره با پرسپولیس علیرغم علاقه به استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه امروز مرتضی تبریزی، دو نکته قابل توجه داشت.

به گزارش فوتبالی، شاید جالب باشد که بدانید مرتضی تبریزی سالها قبل از تعویض پیراهن ذوب آهن با لباس استقلال، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت و حتی صحبتهایی با یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت قرمزها هم داشت اما تغییر کادر فنی پرسپولیس و آمدن دایی به جایی یحیی، سرنوشت تبریزی را کلا تغییر داد و دایی به جای تبریزی سراغ مهدی طارمی و احمد نوراللهی رفت.

نکته جالب اینکه تبریزی علیرغم مذاکره با پرسپولیس، در بخش دیگری از صحبتهایش مدعی شده که از بچگی عاشق استقلال بوده و این تیم، تیم محبوب او محسوب می‌شود.

البته که استقلالی شدن تبریزی هم داستان خاص خودش را داشته است. صحبتهای او را بخوانید:" وقتی ذوب آهن بودم چند پیشنهاد داشتم و شرایطم خیلی خوب بود. من خودم نخواستم از ذوب‌آهن بروم. چون سال آخر قراردادم بودم باشگاه تصمیم گرفت من را بفروشد. تصمیم من این بود که از میان پیشنهاداتم به استقلال بیایم. استقلال تیم محبوب من بود و از بچگی عاشق استقلال بودم و بین همه تیم‌ها دوست داشتم به استقلال بیایم. آمدم استقلال و یک‌سری اتفاقات این وسط افتاد و با این که عده‌ای نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد اما کمک‌هایی هم شد تا من به تیم محبوبم بیایم. آن زمان یک سری اتفاقات افتاد که باعث شدند این کار انجام بشود. از وزارت ورزش هم فشار آوردند که من بتوانم به استقلال بروم و به تیم محبوبم بپیوندم.»

تبریزی به این نکته اشاره کرده که زمان پیوستن به استقلال هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به خاطر علاقه به استقلال، پیراهن آبی را انتخاب کرد.

4326