عکس؛ تقابل بازیکن رئال مادرید و منچسترسیتی در بازی دوستانه ملی

عکس؛ تقابل بازیکن رئال مادرید و منچسترسیتی در بازی دوستانه ملی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه ملی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، تیم ملی برزیل و تیم ملی انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و انگلیس را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی به نوعی تقابل ستاره ها بود. در هر دو تیم ستاره های سرشناسی حضور داشتند. یکی از تصاویر جالبی که از این بازی به ثبت رسید، مربوط به رویارویی کایل واکر با وینیسیوس جونیور بود. وینی جونیور که وینگر رئال مادرید است، سال گذشته مقابل کایل واکر که مدافع راست منچسترسیتی است نتوانست عملکرد چندان خوبی در لیگ قهرمانان اروپا از خودش نشان بدهد. البته امسال هم رئال مادرید و منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که این بار اوضاع به چه شکل پیش می رود.

در بازی شب گذشته، کایل واکر در دقیقه بیستم بازی دچار مصدومیت شد و گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس او را با ازری کنسا تعویض کرد. باید دید که شرایط برای کایل واکر به چه شکل پیش می رود و او برای بازی منچستر سیتی مقابل رئال مادرید آماده می شود یا گواردیولا مجبور می شود بازیکن دیگری را مقابل وینیسیوس بگذارد.

1471