اتفاقی که قابل پیش‌بینی بود؛ مسی در دو قدمی دایی

اتفاقی که قابل پیش‌بینی بود؛ مسی در دو قدمی دایی

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی در ادامه افتخارات و رکوردهای فوتبالی‌اش حالا لقب بهترین گلزن ملی دنیا را نشانه گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از این که رونالدو از رکورد تاریخی علی دایی گذشت حالا دیگر ابرستاره دنیای فوتبال یعنی مسی هم در آستانه رسیدن و البته گذر از آن است. زمانی تعداد گل‌های زده علی دایی و صدرنشینی او در میان تمام مهاجمان دنیا مانند یکی از اتفاقات ارزشمندی بود که حتی نزدیک‌شدن به آن هم می‌توانست هواداران ایرانی را نگران و عصبانی کند. حالا اما به نظر می‌رسد که دیگر این قضیه سختی‌اش را از دست داده و هواداران دایی هم مانند خود او قبول کرده‌اند که رکوردها برای شکسته‌شدن هستند. 

با منتشرشدن نام برترین گلزنان آرژانتین، مسی با 106 گل فقط 2 گل نیاز دارد تا به علی دایی رسیده و بعد از آن هم احتمالا باز هم به دوگانه جذاب مسی و رونالدو خواهیم رسید و تماشای این که کدام یک در نهایت رتبه اول را از آن خود خواهند کرد.

 کاستاریکا، گواتمالا، کانادا و شیلی بازی‌های بعدی آرژانتین هستند که به احتمال زیاد در یکی از این‌ها رکورد علی دایی به ستاره آرژانتینی تقدیم خواهد شد.  مسی که همیشه عملکرد او در تیم ملی کشورش با انتقادات زیادی همراه بود بعد از قهرمانی در جام جهانی، انگیزه زیادی برای رسیدن به این رکورد دارد.

4326