جام ملت های فوتسال مردان، لیگ برتر فوتبال زنان را جلو انداخت

جام ملت های فوتسال مردان، لیگ برتر فوتبال زنان را جلو انداخت

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر فوتبال زنان ایران که قرار بود ۲۴ فروردین به اتمام برسد حالا به دو روز زودتر انتقال یافت تا ۲۲ فروردین پایان لیگ برتر فوتبال زنان باشد.

به گزارش فوتبالی، از لیگ برتر فوتبال زنان ایران شانزده هفته گذشته است و تنها دو ‌هفته دیگر از آن باقی مانده است. طبق برنامه قبلی سازمان لیگ، قرار بود این دو ‌هفته در روز های چهارشنبه ۱۵ فروردین و جمعه ۲۴ فروردین برگزار شود اما امروز اعلام شد آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان روز چهارشنبه ۲۲ فروردین برگزار می شود.

گفته می شود دلیل این تغییر، انتخاب گلاره ناظمی از سوی AFC برای قضاوت در جام ملت های فوتسال آسیا است که باید ۲۴ فروردین به تایلند برود. گلاره ناظمی در حال حاضر مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان در ایران است و با این تغییر می تواند در روز پایانی مسابقات و اهداء کاپ حضور داشته باشد. شاید با توجه به نداشتن نایب رییس در بخش زنان، حضور ناظمی در روز پایانی لازم باشد.

البته این تغییر باعث ناراحتی برخی باشگاه ها هم شده است چرا که با توجه به شلوغی پرواز ها و هتل ها در ایام عید فطر، کنسلی و دوباره گرفتن مجدد بلیت و هتل کمی سخت به نظر می آید.

۶۰۰۱