ژابی آلونسو و بایرلورکوزن نزدیک از همیشه به فتح بوندسلیگا

ژابی آلونسو و بایرلورکوزن نزدیک از همیشه به فتح بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۷ رقابت های بوندسلیگا آلمان با یک پیروزی مهم خانگی برای بایرلورکوزن برابر هوفنهایم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرلورکوزن تیم صدرنشین جدول رقابت های بوندسلیگا در هفته ۲۷ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود در شهر لورکوزن یعنی بای آرنا به مصاف  تیم هوفنهایم رفت و یک شکست را به این تیم تحمیل کرد. در نیمه اول و علی رغم حملات پر دامنه تیم میزبان این هوفنهایم بود که در دقیقه ۳۰ ماکسیمیلیان بایر مهاجم جوان ملی پوش آلمانی روی یک ضد دروازه لوکاس هرادسکی را باز کرد. در نهایت این بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود هوفنهایم به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم بایرلورکوزن برای زدن گل تساوی تلاش کرد و فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کرد اما درخشش اولیور باوئمن که چند توپ را از حریف گرفت باعث شد شاگردان آلونسو از رسیدن به گل تساوی تا دقیقه ۸۸ باز بمانند تا اینکه در این دقیقه از بازی روبرت  اندریش روی ارسال فلورین ویرتس و ضربه سر جاناتان تاه گل تساوی را زد و ورزشگاه بای آرنا منفجر شد.اما این پایان کار نبود زیرا تنها سه دقیقه بعد گل برتری را پاتریک شیک با یک بغل پای چپ برای بایرلورکوزن به ثمر رساند. در پایان این بازی و در یک دیدار مهم  و عجیب شاگردان ژابی آلونسو با نتیجه ۲-۱ پیروزی مهمی را در مقابل هوفنهایم کسب کرد.

با برد بایرلورکوزن این تیم با ۷۳ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول بوندسلیگا باقی ماند و هوفنهایم هم با ۳۳ امتیاز تیم رده ۸ جدول لیگ آلمان لقب گرفت.

۱۰۰۹