مدافع انگلیسی منچسترسیتی کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

مدافع انگلیسی منچسترسیتی کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کایل واکر در جریان دیدار دوستانه انگلیس و برزیل دچار مصدومیت شد و گفته می‌شود حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دوستانه‌ای که تیم‌های ملی برزیل و انگلیس در فیفادی اخیر انجام دادند، کایل واکر به علت مصدومیت از زمین خارج شد تا نگرانی هواداران منچسترسیتی افزایش یابد. بازیکنی که یک مهره کلیدی برای سیتیزن‌ها به شمار می‌رود در حساس‌ترین مقطع فصل مصدوم شده است.

منچسترسیتی در این هفته باید در مسابقه‌ای حساس به مصاف آرسنال صدرنشین برود. آن‌ها در رقابتی سخت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس حضور دارند و کارشان برای دفاع از عنوان قهرمانی دشوار است. سیتیزن‌ها باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم به جنگ حریفی به سرسختی رئال مادرید بروند؛ تیمی که در فرم بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند برای منچسترسیتی دردسرساز شود.

از طرفی، آن‌ها هنوز در جام حذفی انگلیس هم حضور دارند و باید در مرحله نیمه نهایی در مقابل چلسی قرار بگیرند؛ تیمی که در این فصل در لیگ برتر دو بار با آن روبه‌رو شدند و در هر دو بازی در کسب پیروزی ناموفق بودند.

حالا در چنین مقطع حساس و سختی، کایل واکر که یکی از بازیکنان مهمشان هم هست، دچار مصدومیت شده و تاریخ بازگشتش به طور قطعی مشخص نیست.

گفته می‌شود که او حداقل پنج بازی بعدی تیمش را از دست می‌دهد. منچسترسیتی در این پنج بازی به مصاف تیم‌های آرسنال، استون ویلا، کریستال پالاس، رئال مادرید و لوتون می‌رود. در بهترین حالت، واکر برای دیدار برگشت مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود.

1428