هفته ۳۰ لالیگا؛ ترکیب رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو

هفته ۳۰ لالیگا؛ ترکیب رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- حساس ترین بازی هفته ۳۰ رقابت های لالیگا از ساعت ۲۲:۳۰ بین رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم صدرنشین رئال مادرید و رده چهارم اتلتیک بیلبائو در هفته ۳۰ رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. رئال مادرید که در ۵ بازی اخیر خود در کلیه رقابت ها هیچ باختی نداشته و صاحب ۳ برد و دو تساوی شده به مصاف تیم اتلتیک بیلبائو خواهد رفت که در ۵ بازی اخیر خود فقط یک شکست مقابل رئال بتیس داشته و ۳ دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. در ۲۰ تقابل اخیر این دو تیم در رقابت های گوناگون رئال مادرید صاحب ۱۵ برد و بیلبائو صاحب فقط ۲ برد شده اند و ۵ بازی هم به تساوی کشیده شده است.

رئال مادرید در ۱۷ بازی اخیر خود در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو هیچ شکستی نداشته و صاحب ۱۲ برد و ۵ مساوی شده و آخرین شکست تیم رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به مارس سال ۲۰۱۵ برمیگردد که با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند.‌ طبق اعلام رسانه های مختلف اونای سیمون دروازه بان اول تیم ملی اسپانیا مقابل رئال مادرید بازی نخواهد کرد و ارنستو والورده  سرمربی بیلبائو تایید کرده که آگویرزابالا دروازه بان دوم تیم شروع کننده بازی خواهد بود. دیگر غایب مهم تیم مهمان نیکو ویلیامز است که بازی امشب رو از دست داده است.

ترکیب دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در بازی امشب به شرح زیر است:

رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، چوامنی، والورده، کروس، بلینگام، رودریگو، براهیم دیاز

اتلتیک بیلبائو: آگویرزابالا، لکوئه، آلوارز، ویویان، دی مارکوس، پرادوس، وسگا، اینیاکی ویلیامز، سانست، برنگوئر، گوروزتا

۱۰۰۹