هم تیمی جدید مسی: قبلا هم مارادونا با من تماس گرفته بود

هم تیمی جدید مسی: قبلا هم مارادونا با من تماس گرفته بود

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویگانت بازیکن جدید اینتر میامی که این روزها کنار لیونل مسی توپ می زند، پیش از این برخوردی با دیگو مارادونا داشته بود.

به گزارش فوتبالی، مدافع آرژانتینی به صورت قرضی از بوکا جونیورز به اینتر میامی ملحق شده است. این بازیکن به شدت برای بازی کردن کنار مسی انگیزه دارد چرا که هموطنش در حال ریکاوری از مصدومیت است. او خاطره ویژه ای هم از کار کردن با مارادونا در دوران مربیگری اسطوره فوتبال آرژانتین در باشگاه خیمناسیا داشته است. 

ویگانت در مصاحبه با میامی هرالد در مورد تجربه رویارویی خود با دو اسطوره فوتبال آرژانتین صحبت کرد:" مارادونا با من تماس گرفت و تردیدی در پذیرش خواسته او نداشتم و حالا نیز شرایط نیز همین گونه است . وقتی وکیلم به من خبر داد که اینتر میامی من را می خواهد، لحظه ای تردید نکردم. می خواستم در کنار این ستارگان بزرگ بازی کنم. می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. از لحظه اول، فرصت بازی کنار لئو روی تصمیم من تاثیر گذاشت. این که هم تیمی او باشم، یک رویاست. خیلی خوشحال خواهم شد. تقش خود را برای کمک به تیم برای رسیدن به اهدافش ایفا خواهم کرد."

ویگانت اولین بازی خود را در اینتر میامی مقابل نیویورک سیتی داشت و امیدوار است که بتواند از تجربیات بازیکنانی نظیر مسی، سوارز، بوسکتس و آلبا درس بگیرد.  وی اظهار داشت :" این بازیکنان، سطح بالایی دارند و جامهای زیادی کسب کردند و حضورشان باعث می شود تا تجربیات خوبی کسب کنم."

4125