برق شادی در چشم پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد

برق شادی در چشم پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره ازبکستانی پرسپولیس پس از چند روز غیبت، دیروز به تمرین تیمش رفت.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ همچنان ادامه دارد. با پایان تعطیلات نوروزی و تمام شدن فیفادی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم کم‌کم به تمرینات پرسپولیس برگشتند.

اما بدون شک بازگشت هیچ بازیکنی مثل بازگشت اوستون اورونوف پرسپولیسی‌ها را خوشحال نکرده است. ستاره ازبکستانی دیروز به تهران رسید و بلافاصله خودش را به ورزشگاه شهید کاظمی رساند تا در کنار سایر بازیکنان تمرین کند.

اورونوف قبل از شروع سال جدید به ازبکستان رفت تا در اردوی تیم ملی ازبکستان حضور پیدا کند. ازبک‌ها در این فیفادی دو بار با تیم ملی هنگ کنگ بازی کردند که در هر دو بازی به پیروزی رسیدند.

در بازی اول که در هنگ کنگ برگزار شد ازبکستان با دو گل به برتری رسید اما خبری از اردوی این تیم بیرون آمد که پرسپولیسی‌ها را نگران کرد. خبر این بود که اورونوف بازی رفت با هنگ کنگ به دلیل ابتلا به بیماری تنفسی از دست داده است!

این خبر باعث شد پرسپولیسی‌ها به شدت نگران وضعیت ستاره جدیدشان شوند. چرا که اورونوف از زمان پیوستنش به پرسپولیس توانسته بود با ارائه بازی‌های درخشان هواداران این تیم را به شدت سورپرایز کند.

هواداران پرسپولیس سال‌ها بود از پیوستن هیچ بازیکنی به تیم‌شان اینقدر خوشحال نشده بودند. اما اورونوف به قدری خوب و موثر بازی می‌کند که پرسپولیسی‌ها دوباره به قهرمانی در لیگ امیدوار شده‌اند.

به هر شکل اورنوف بازی رفت با هنگ کنگ را از دست داد اما در بازی دوم به عنوان بازیکن جانشین و از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و توانست گل سوم تیمش را هم بزند. ازبکستان این بازی را هم با 3 گل به سود خودش تمام کرد.

اورونوف با اجازه باشگاه پرسپولیس، یکی دو روز هم بیشتر در ازبکستان ماند و سپس به تهران برگشت تا در آستانه بازی حساس پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از تمرینات تیمش عقب نماند.

پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده در سیرجان با گل‌گهر بازی دارد که قطعا بازی سخت و دشواری برای شاگردان اوسمار ویرا است. اما بازگشت اورونوف به تمرین و حضور در ترکیب پرسپولیس در سیرجان می‌تواند از سختی‌های این بازی برای پرسپولیس کم کند.

با حضور او و آمادگی مهدی ترابی، امید به گل پرسپولیس در مسابقاتش در لیگ به شکلی معنی‌دار افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل هم هست که پرسپولیسی‌ها از بازگشت اورونوف به تمرینات، بسیار خوشحال شده‌اند و از دیدن تصویر حضور او در تمرین، برق شادی در چشم‌شان پیداست!

1359