واکنش جالب گواردیولا به رسیدن یا نرسیدن واکر به بازی مقابل رئال مادرید

واکنش جالب گواردیولا به رسیدن یا نرسیدن واکر به بازی مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی در بازی دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی برزیل در این فیفادی دچار مصدومیت شد و این مصدومیت موجب شده است که او از میادین به دور باشد.

به گزارش فوتبالی ، منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هفته آینده بازی حساسی را مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد داشت. کایل واکر می تواند نقشی کلیدی در این بازی داشته باشد چرا که او یک مهره اساسی در تیم گواردیولا است بازیکنی است که توانایی مهار کردن وینیسیوس جونیور را دارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، پپ گواردیولا درباره این که کایل واکر به بازی مقابل رئال مادرید می رسد یا خیر گفت:" دکتر به من گفت که کایل واکر برای بازی مقابل رئال مادرید در هفته آینده آماده نخواهد بود. با وجود این که دکتر خیلی جدی این حرف را زد اما من می دانم که کایل، کایل است! او ژنتیک خاص خودش را دارد و ممکن است کار های عجیبی از او سر بزند."

سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و رئال مادرید با هم روبرو شدند و سیتیزن ها مقتدرانه از سد رئال مادرید عبور کردند. در آن زمان کایل واکر روی فرم بود و وینی جونیور را به طور کامل از بازی خارج کرده بود.

1470