تراکتور - سپاهان؛ جنگ مستقیم کفش طلا در تبریز

تراکتور - سپاهان؛ جنگ مستقیم کفش طلا در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار سپاهان و تراکتور دیدار مستقیم آقای گل‌های لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، تمام جذابیت‌های بازی تراکتور و سپاهان به کنار، رویارویی مستقیم سه آقای گل کنونی لیگ برتر در تبریز از نکات جالب بازی بسیار مهم امروز است. جایی که سه بالانشین جدول آقای گلی باید دیداری مستقیم با هم داشته باشند.

در حال حاضر رضا اسدی و شهریار مغانلو دو مهاجم سپاهانی با ۱۰ گل زده به صورت مشترک در صدر قرار دارند و رحمان جعفری مهاجم تازه خریداری شده تی‌تی‌ها که این روزها روند گلزنی خوبی داشته، با ۹ گل زده پس از دو مهاجم تیم اصفهانی دوم است.

بازی امروز از حیث رویارویی این سه مهاجم هم جذاب است و به نوعی دوئل مستقیم بین مدعیان کفش طلای فوتبال ایران محسوب می‌شود و باید دید مهاجم مازنی تراکتور با ادامه دادن به روند گلزنی‌های خود از این مسابقه بهترین استفاده را برای پیشی گرفتن از رقبای خود خواهد کرد یا این مهاجمین سپاهان خواهند بود که با گلزنی در چنین بازی بزرگی به تیم خود کمک شایانی کرده و رتبه فردی خود را تقویت خواهند نمود.

رضا اسدی و شهریار مغانلو در تاریخ رویارویی‌های لیگ برتری دو تیم سه گله هم هستند و می‌توانند با یک گل زده دیگر به رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ برتری تراکتور و سپاهان یعنی ابراهیم توره برسند. مغانلو هر سه گل خود را با پیراهن سپاهان به ثمر رسانده ولی اسدی دو گل با پیراهن قرمز و یک گل با پیراهن طلایی ثبت کرده است.

1997