مهاجم بلژیکی آ اس رم می‌خواهد در این تیم بماند

مهاجم بلژیکی آ اس رم می‌خواهد در این تیم بماند

پایگاه خبری فوتبالی- روملو لوکاکو مهاجم چلسی که این فصل را قرضی در رم بازی می‌کند، تمایل دارد فصل آینده با قراردادی دائمی به رم بپیوندد. انتظار می‌رود این ملی پوش بلژیکی در تابستان به لیگ برتر بازگردد و بعد تصمیم نهایی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، خبرها حاکی از آن است که روملو لوکاکو امیدوار به ادامه همکاری با باشگاه رم است. لوکاکو از شرایطش در رم خوشحال است و آماده است تا تمام راه‌ها را برای تضمین تمدید قرارداد دائمی با این تیم جستجو کند، او احتمالا با چلسی نیز مذاکره می‌کند.

با این حال، رم توان پرداخت رقم درخواستی چلسی برای لوکاکو را احتمالا نخواهد داشت و ممکن است به آنها باز هم پیشنهادی با قرارداد قرضی برای مهاجم بلژیکی به چلسی بدهند داشت. محدودیت‌های فیرپلی مالی (FFP) ممکن است توانایی رم را برای برآورده کردن رقم درخواستی چلسی از لوکاکو محدود کند و آنها را مجبور کند که گزینه‌های دیگر را در نظر بگیرند.

علاوه بر این، مشکل پرداخت حقوق لوکاکو برای یک فصل قرضی دیگر نیز مورد توجه باشگاه رم خواهد بود. این موضوع به پیچیدگی مذاکرات برای تمدید قرارداد قرضی می‌افزاید.

باشگاه‌های عربستانی نیز به دنبال روملو لوکاکو خواهند بود و با توجه به حقوق درخواستی او، لوکاکو می‌تواند رفتن به لیم عربستان را در نظر داشته باشد. باشگاه چلسی نیز با توجه به گزارش‌ها زودتر دوست دارد لوکاکو را بفروشد و این موضوع نیز باعث می‌شود رفتن به عربستان در کنار ماندن در رم در گزینه‌های روی میز برای لوکاکو در تابستان قرار گیرد.

۱۴۲۸