پسر مسی گل زد، اینتر میامی قهرمان شد

پسر مسی گل زد، اینتر میامی قهرمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو پسر یازده ساله لیونل مسی گلی تماشایی را در بازی جام بین المللی عید پاک برای تیم زیر 12 سال اینتر میامی به ثبت رساند. 

به گزارش فوتبالی، تیاگو در کنار بنجامین پسر ده ساله لوئیز سوارز در تیم نونهالان اینتر میامی حضور دارد. آنها در تورنمنتی در فلوریدا حضور پیدا کرده بودند. در این تورنمنت، 300 تیم شامل 30 تیم از خارج از امریکا حضور پیدا کرده بودند. اینتر میامی به فینال راه یافت تا به مصاف فلوریدا کریز برود. تیاگو که همچون پدرش شماره ده را به تن می کرد، یک گل زیبا به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد. 

در حالی که فرزندان مسی و سوارز اولین موفقیتشان را در اینتر میامی تجربه کردند، پدرانشان باید بازی حساسی در مقابل مونتری مکزیک در یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان داشته باشند. اینتر میامی قرار است که بامداد پنجشنبه از تیم مکزیکی میزبانی کند. سوارز قطعا نقش مهمی در بازی خواهد داشت اما مشخص نیست که ایا مسی می تواند از مصدومیتش ریکاوری کند و به بازی می رسد یا نه. 

مسی چه در ترکیب اصلی اینتر میامی قرار بگیرد و چه از روی نیمکت وارد زمین شود، قطعا نقش مهمی در بازی مقابل مونتری ایفا خواهد کرد. اینتر میامی سال گذشته فاتح لیگز کاپ شد و امیدوار است که در سال 2024 به دومین جام تاریخ خود هم دست پیدا کند.

4125