گولسیانی، غایب بازی‌های آخر پرسپولیس در لیگ؟ تکذیب شد

گولسیانی، غایب بازی‌های آخر پرسپولیس در لیگ؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع گرجستانی پرسپولیس، به دلیل حضور در رقابت‌های یورو 2024 بازی‌های آخر فصل تیمش را از دست خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، تیم ملی گرجستان 7 روز قبل موفق شد تیم ملی یونان را در ضربات پنالتی شکست دهد به رقابت‌های یورو 2024 صعود کند.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس هم برای دیدارهای اخیر به تیم ملی کشورش دعوت شده بود، اما فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و در تمامی دقایق بازی نیمکت‌نشین بود.

تورنمنت جام ملت‌های اروپا از 25 خردادماه در آلمان آغاز می‌شود که تقریبا مصادف با روزهای پایانی لیگ ایران است. موضوعی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده، اینکه ممکن است گولسیانی به دلیل حضور در تیم ملی کشورش، بازی‌های پایانی پرسپولیس در لیگ را از دست بدهد.

امروز صبح خبری مننتشر شد که بر اساس آن، مدافع گرجستانی احتمالا در بازی‌های پایان فصل پرسپولیس، یعنی مقابل شمس آذر و مس رفسنجان غایب خواهد بود و همچنین اگر پرسپولیس به بازی‌های نهایی جام حذفی صعود کند، گولسیانی را به دلیل مسابقات یورو 2024 در اختیار نخواهد داشت.

پیگیری خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد اخبار مذکور در مورد گولسیانی صحت ندارد و این بازیکن قطعا تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی خواهد کرد.

7474