کم‌دقتی عجیب سیامک؛ نعمتی که حیف شد! (عکس)

کم‌دقتی عجیب سیامک؛ نعمتی که حیف شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور با بی‌دقتی بازیکنانش نتوانست دروازه سپاهان را باز کند.

به گزارش فوتبالی، دیدار حساس تیم‌های تراکتور و سپاهان که یک بازی عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر بود ساعتی پیش در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی چندان مهیج و تماشایی نبود و دو تیم فرصت‌های زیادی برای گل زدن ایجاد نکردند. اما همان معدود فرصت‌هایی که هم ساخته شد با بی‌دقتی بازیکنان از بین رفت!

به جرات می‌توان گفت بهترین فرصت نیمه دوم را سیامک نعمتی بازیکن تراکتور از دست داد. نعمتی در دقیقه 65 جانشین میلوش دلتیچ شد و انتظار می‌رفت بسیار باانگیزه و بانشاط بازی کند.

اما نمایش او یک نمایش بدون تمرکز آمیخته با بی‌دقتی بود. نعمتی یک بار فرصت داشت در پشت محوطه جریمه با یک پاس عرضی یا طولی همبازیانش در موقعیت گل قرار بدهد اما با خودخواهی توپ را در یک موقعیت مناسب لو داد.

اما کمی هواداران تراکتور شاهد از دست رفتن بهترین موقعیت گل تیم‌شان در نیمه دوم بودند. در دقیقه 82 محمد نادری از سمت چپ نفوذ کرد و با یک پاس عرضی نعمتی را در موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار داد.

اما نعمتی ضربه‌اش را کم‌جان و درست به جایی زد که نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان حضور داشت. نعمتی می‌توانست ضربه را محکم‌تر و با ارتفاع بزند اما ضربه او به قدری ناامیدکننده بود که میرزازاد توپ را دفع کرد.

بعد از این اتفاق هم فرصت بهتری نصیب تراکتور نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

1359