میرزازاد به جای نیازمند؛ تهدید یا فرصت

میرزازاد به جای نیازمند؛ تهدید یا فرصت

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مصدومیت پیام نیازمند تهدیدی برای مورایس خواهد بود یا برگ برنده عجیبی برای او و شاگردانش رو خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، هواداران سپاهان در این فصل آنقدر اتفاقات و اخبار عجیب و غریب دیده و شنیده‌اند که شاید کمتراتفاقی دیگر آن‌ها را شوکه کند. با این حال مصدومیت پیام نیازمند، دروازه‌بان اول این تیم و احتمال از دست دادن فصل برای او اتفاق کمی نیست که حتی بعد از تمام این اخبار برای کسی عادی شود. در روزهایی که سپاهانی‌ها می‌توانست از خبر مصدومیت دروازه‌بان رقیب تهرانی خود خوشحال بوده و امیدوار باشند که این اتفاق رسیدن آنها به پرسپولیس را در جدول راحت‌تر کند خبر مصدومیت نیازمند خودشان را در شوک فرو برد. البته سپاهان برخلاف پرسپولیس یک جانشین خوب برای شماره یک خود دارد. نیمامیرزازاد شاید از نظر اسم و نام به پیام نیازمند نرسد اما در آمار خیلی هم چیزی کمتر از دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم ندارد. 

دروازه‌بانی که با انتخاب به عنوان ستاره بازی تراکتور و سپاهان در بعضی از سایت‌ها نشان داد که نمی‌خواهد اجازه بدهد کسی خیال بد بابت دروازه سپاهان در غیاب نیازمند داشته باشد. 

نیازمند در این فصل در کلین‌شیت آمار درخشانی نداشت و نام او حتی در میان 5 آمار برتر کلین‌شیت دیده نمی‌شود. آماری که البته بخشی از آن به نحوه بازی هجومی مورایس ارتباط دارد اما اشتباهات نیازمند هم کم نبوده است.

نیما میرزازاد مقابل تراکتور پنجمین بازی خود را انجام داد. او 3 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و در 2 بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. این دروازه‌بان در 2 بازی تعویضی توانست یک نیمه کلین‌شیت کند و دروازه سپاهان در زمان حضور او باز نشد. در 3 بازی باقی‌مانده مقابل تراکتور کلین‌شیت کرد و در بازی با استقلال خوزستان از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد.

 بازی با گل‌گهر سیرجان تنها نقطه منفی کارنامه این دروازه‌بان است که 3 گل دریافت کرد. در کل این عملکرد نشان می‌دهد که احتمالا این جابجایی درون دروازه خیلی هم به زردپوشان ضربه نخواهد زد و حتی شاید انگیزه بالای میرزازاد بتواند برگ برنده این تیم در کلین‌شیت محسوب شود.

4326