ستاره اسپانیایی آربی لایپزیش در رادار منچستریونایتد

ستاره اسپانیایی آربی لایپزیش در رادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو، هافبک هجومی باشگاه آربی لایپزیش، یکی از بازیکنانی است که احتمال دارد در تابستان منچستریونایتد برای به خدمت گرفتنش تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران جدید باشگاه منچستریونایتد در فکر یک خانه‌تکانی اساسی برای تیمشان هستند. آن‌ها می‌خواهند در ابتدا بازیکنانی را که دیگر سودی برای تیم ندارند را به فروش برسانند و بعد از آن، بازیکنان جدید و بااستعداد را جذب کنند. شیاطین سرخ در یک فصل اخیر با فروش میسون گرینوود و جیدون سانچو نشان دادند که برنامه ویژه‌ای برای رهایی از بازیکنان فعلی خود دارند.

سر جیم رتکلیف، عمر برادا را برای منچستریونایتد استخدام کرد و از حالا در حال برنامه‌ریزی برای تابستان 2024 است. او می‌خواهد قرمزهای شهر منچستر را یک بار دیگر به اوج قدرت برساند و حاضر است برای دستیابی به این هدف هزینه زیادی انجام دهد.

یکی از اهداف باشگاه منچستریونایتد، دنی اولموی اسپانیایی است. هافبک تهاجمی باشگاه آربی لایپزیش که از آکادمی باشگاه بارسلونا پرورش یافته، عملکرد خوبی در چند فصل اخیر داشته و توجه چند باشگاه دیگر را هم به خود جلب کرده است.

به گزارش رسانه ای‌اس‌پی‌ان، دنی اولمو به بازی در لیگ جزیره علاقه زیادی دارد، منچستریونایتد یکی از مشتريان او در تابستان است، یونایتد اگر واقعا او را بخواهد از شانس بالایی برخوردار خواهد بود.

این بازیکن اسپانیایی می‌تواند تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار منچستریونایتد شود و در لیگ آلمان نشان داده است که توانایی‌های زیادی دارد. هرچند که باید گفت هنوز تکلیف آینده نیمکت منچستریونایتد مشخص نیست و باید دید سرمربی فصل آینده قرمزها با جذب اولمو موافقت می‌کند یا خیر؟

1428