اسدی مقابل تراکتور؛ نقش بسته بر دلار، بدون گلزنی و با روزه سکوت!

اسدی مقابل تراکتور؛ نقش بسته بر دلار، بدون گلزنی و با روزه سکوت!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی شب پرماجرا و کم‌فروغی در بازگشت به تبریز داشت.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی بازیکنی است که دو مقطع سابقه حضور در تراکتور را داراست و هر بار با حواشی زیادی از جمع این تیم جدا شده است. اسدی ابتدا خرید تراکتور از سایپا بود و پس از درخشش در جمع تی‌تی‌ها پس از یک فصل حضور در این تیم راهی سنت‌پولتن اتریش شد تا به عنوان لژیونر به کار خود ادامه دهد.

اسدی اما خیلی زود به فوتبال ایران بازگشت و این‌بار انتخاب وی پرسپولیس بود که البته در جمع سرخ‌های پایتخت هم چندان موفق نبود تا دوباره به تبریز بازگردد. بازگشتی که اگرچه ابتدا چندان هم مورد موافقت تی‌تی‌ها نبود ولی درخشش این بازیکن باعث شد مهاجم گرگانی دوباره با لباس تراکتور طعم محبوبیت را بچشد.

اسدی با بازگشت به تراکتور به نوعی دوباره احیا شده و به بازیکنی درجه یک در بازار فوتبال ایران تبدیل شد و در تابستان دوباره پس از یک سال حضور در تبریز تصمیم به جدایی گرفت و این‌بار راهی سپاهان شد. اتفاقی که حتی عصبانیت مالک تراکتور را هم در پی داشت و محمدرضا زنوزی در برنامه‌ای تلویزیونی به این اتفاق واکنش نشان داد.

این حضور اسدی در سپاهان به مذاق تی‌تی‌ها هم اصلاً خوش نیامد و در نهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌های فراوان سر اینکه به این یازیکن در بازی با سپاهان اعتراض شود یا نه، شاهد یک بنر بزرگ با تصویر اسدی روی یک اسکناس یکصد دلاری بودیم تا تی‌تی‌ها با این واکنش به حضور اسدی در سپاهان با مبلغ قرارداد بالا کنایه بزنند.

اسدی اما در طول بازی چندان موفق نبود و شاید به جز یک صحنه تک به تک با دروازه تراکتور که حسین پورحمیدی توانست این موقعیت را مهار کند، نتوانست کار چندانی پیش ببرد و درنهایت هم بدون گلزنی از زمین مسابقه خارج شد.

اما در شرایطی که همه خبرنگاران منتظر حضور اسدی و گفت‌وگو با وی بودند، مهاجم سپاهان ترجیح داد صحبت نکند و بدون واکنش به طرح دلار و بقیه موراد استادیوم یادگار را ترک کند و حتی اصرار اصحاب رسانه به مدیر رسانه سپاهان هم فایده‌ای نداشت و اسدی روزه سکوت خود را نشکست!

1997