شماتت نعمتی توسط تی‌تی‌ها؛ چطور گل نزدی سیامک!؟

شماتت نعمتی توسط تی‌تی‌ها؛ چطور گل نزدی سیامک!؟

پایگاه خبری فوتبالی - سیامک نعمتی حضور ناموفقی پس از بازگشت به ترکیب تراکتور پس از ۳۳۸ دقیقه داشت.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی در بازی هفته هجدهم تراکتور برابر استقلال خوزستان در دقیقه ۸۷ با هل دادن کمک داور، کارت زرد دوم را گرفته و از زمین مسابقه اخراج شد و این موضوعی بود که باعث عصبانیت شدید پاکو خمز شد تا نعمتی در چند بازی بعدی به نیمکت منتقل شود.

هافبک سابق پرسپولیس پس از اینکه محرومیت خود را در بازی مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت، در دو بازی بعدی تی‌تی‌ها مقابل هوادار و شمس‌آذر به صورت کامل نیمکت‌نشین بود و در بازی با سپاهان هم در دقیقه ۶۵ به جای میلوش دلتیچ وارد زمین شد.

حضور سیامک در این مسابقه به عنوان وینگر جالب توجه بود چرا که این بازیکن پس از بازی‌‌های ابتدای فصل مدتی بود که در پست مدافع راست مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی عدم حضور وی در چند بازی اخیر و درخشش مدافعان راست تراکتور باعث شد خمز دوباره نعمتی را در پستی بازی بگیرد که برای همین منظور خریداری شده بود.

با این وجود بازگشت سیامک نعمتی به ترکیب تراکتور پس از ۳۳۸ دقیقه برای این بازیکن ناموفق بود و نعمتی با خراب کردن جدی‌ترین موقعیت تی‌تی‌ها در نیمه دوم مقابل دروازه نیما میرزازاد در شرایطی که تقریباً با این سنگربان جوان تک به تک بود، باعث ناراحتی شدید پرشورها شده است.

هواداران تراکتور در فضای مجازی بابت این خراب کردن موقعیت حرص و جوش زیادی می‌خورند که البته هافبک سابق پرسپولیس در صحبت‌های خود در پایان بازی مدعی بود در محاسباتش هنگام زدن ضربه اشتباه کرده و دلیل ناکامی وی در این صحنه این موضوع بوده است.

1997