لیورپول بی خیال صدر جدول لیگ برتر انگلیس نمی شود!

لیورپول بی خیال صدر جدول لیگ برتر انگلیس نمی شود!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۱ رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی برای لیورپول برابر شفیلد یونایتد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۱ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد به مصاف تیم شفیلد یونایتد قعرنشین رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول لیورپول میزبان در دقیقه ۱۷ توسط داروین نونیز به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای قرمزپوشان بندر مرسی ساید تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از شفیلد یونایتد ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران قرمزپوش لیورپول بود و هافبک های خلاق این تیم بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند اما در کمال تعجب این تیم مهمان بود که روی اشتباه کانر بردلی و ثبت یک گل به خودی به گل تساوی رسید. اما لیورپول که نمی‌خواست صدر جدول لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد در دقیقه ۷۶ توسط الکسیس مک آلیستر و روی پاس لوئیس دیاز به گل دوم رسید و در دقیقه ۹۰ هم کودی گاکپو با زدن گل سوم لیورپول برتری این تیم را تثبیت کرد تا در نهایت این بازی با حساب ۳-۱ به سود تیم لیورپول میزبان به پایان برسد.

با برد لیورپول این تیم با ۷۰ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و شفیلد یونایتد هم با ۱۵ امتیاز تیم رده بیستم و قعرنشین  جدول لیگ انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹