پست اینستاگرامی هالند پیش از بازی مقابل کریستال پالاس

پست اینستاگرامی هالند پیش از بازی مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - فردا (شنبه 18 فروردین ماه) از ساعت 15 در چهارچوب هفته سی و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و کریستال پالاس به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت اوضاع برای شاگردان پپ گواردیولا به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در حال حاضر در کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. البته سیتیزن ها صدرنشین نیستند و پایین تر از لیورپول و آرسنال در رده سوم جدول قرار دارند. منچستر سیتی اگر می خواهد به قهرمانی برسد جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد و باید در این بازی هم به پیروزی برسد. تیم منچستر سیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هیچ یک از 15 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است.

ارلینگ هالند آقای گل فعلی رقابت های لیگ برتر انگلیس، پیش از بازی فردا که در ورزشگاه سلهارست پارک برگزار می شود، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" تمرکز کامل روی بازی روز شنبه " ارلینگ هالند تصویری از خودش در جلسه تمرینی سیتیزن ها پیش از بازی مقابل کریستال پالاس را منتشر کرده است.

منچستر سیتی بازی های حساسی هم در لیگ برتر انگلیس و هم در لیگ قهرمانان اروپا دارد. سیتیزن ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با رئال مادرید روبرو شوند.

1471