یوونتوس به دنبال جذب مهاجم ملی پوش جنوا

یوونتوس به دنبال جذب مهاجم ملی پوش جنوا

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس برای جذب متئو رتگی، مهاجم جنوا و تیم ملی ایتالیا وارد مذاکره شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله‌ی خود برای فصل آینده، متئو رتگی ۲۴ ساله را هدف اول خود قرار داده است. بیانکونری او را به عنوان بازیکنی ایده آل می‌بینند که نه تنها می تواند با دوشان ولاوویچ، ستاره فعلی خط حمله آنها رقابت کند. همچنین امکان دارن در صورتیکه پیشنهاد مناسبی برای این ملی پوش صربستانی ارائه شود، جایگزین او شود.

خبرها حاکی از آن است که مسئولان یوونتوس با ایجنت رتگی مذاکرات اولیه را شروع کرده‌اند اما هنوز به مراحل پایانی نرسیده‌اند.

متئو رتگی که تابستان گذشته با ۱۲ میلیون یورو از تیگره به جنوا پیوست، فرم امیدوارکننده‌ای را در سری آ به نمایش گذاشته و در ۲۳ بازی در فصل ۶ گل به ثمر رسانده است. قرارداد فعلی او با جنوا نیز تا تابستان ۲۰۲۸ اعتبار دارد.

رتگی علاوه بر بازی های باشگاهی خود، تاثیر قابل توجهی در صحنه ملی با ایتالیا داشته است. او علیرغم اینکه در آرژانتین متولد شده است، اما تصمیم گرفته برای آتزوری بازی کند و او در ۶ بازی توانسته ۴ گل به ثمر برساند. اولین بازی ملی او در مارس ۲۰۲۳ انجام شد، در بازی که با شکست دو بر یک مقابل انگلیس در ناپل همراه بود اما او تک گل آتزوری را به ثمر رساند.

۱۴۲۸