مدافع قطری شوتزنی را تمرین می‌کند؛ لحظه‌شماری برای اولین گل! (عکس)

مدافع قطری شوتزنی را تمرین می‌کند؛ لحظه‌شماری برای اولین گل! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس به عنوان یک بازیکن شوتزن شناخته می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، تمرین جمعه شب پرسپولیسی‌ها ساعتی پیش در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد. شاگردان اوسمار ویرا خودشان را برای اولین بازی رسمی در سال 1403 آماده می‌کنند که روز یکشنبه در سیرجان و مقابل گل‌گهر برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در نیم فصل دوم علیرغم شکست در اولین بازی مقابل آلومینیوم در ادامه عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این عملکرد خوب بدون شک اضافه شدن بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوستند.

یکی از این بازیکنان عبدالکریم حسن مدافع شناخته شده و معروف قطری است که از تیم الجهرای کویت به پرسپولیس آمد. عبدالکریم حسن را اهالی فوتبال با عملکرد خوب در دفاع و البته شوت‌ها و ضربات ایستگاهی فوق‌العاده‌اش می‌شناسند.

با این وجود او هنوز نتوانسته است در پرسپولیس از این توانایی خودش استفاده کند. این در حالی است که هواداران پرسپولیس فیلم شوت‌ها و ضربات ایستگاهی او را بارها و بارها تماشا کرده‌اند و منتظرند اولین شوت منجر به او گل او را بینند.

مدافع قطری هم در تمرینات پرسپولیس تلاش زیادی به خرج می‌دهد تا این پتانسیل خودش را بازیابی کند و به انتظار هواداران تیمش برای دیدن اولین گل او پایان بدهد.

1359