بارسلونا یک قدم به جذب دائمی ستاره منچسترسیتی نزدیک‌تر شد

بارسلونا یک قدم به جذب دائمی ستاره منچسترسیتی نزدیک‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - بنابر آخرین گزارش ها بارسلونا به جذب دائمی ژائو کانسلو از منچسترسیتی نزدیک تر شده، اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته موفق شدند به صورت قرضی، ژائو کانسلو از سیتی را به خدمت بگیرند و نمایش های این ستاره پرتغالی، همه را تحت تاثیر قرار داده و خوان لاپورتا قصد دارد قرارداد این مدافع خوش تکنیک را دائمی کند. از آن جایی که کانسلو دیگر جایی در تیم پپ گواردیولا ندارد، لاپورتا شانس خوبی برای رسیدن به هدفش دارد. 

به نقل از نشریه اسپورت، سیتیزن ها برای فروش دائمی کانسلو، مبلغ 40 میلیون یورو می خواهند، اما پرداخت این پول توسط بلوگرانا، کمی مشکل است و با توجه به وضعیت آشفته مالی، لاپورتا توانایی انجام این معامله را ندارد. البته به نظر می رسد که فاتح 3 گانه برای کاهش مبلغ توافق کند و یا کانسلو را یک فصل دیگر با بند خرید اجباری در سال 2025 قرض بدهد. 

کانسلو تاکنون 33 بار برای تیم ژاوی هرناندز به میدان رفته و به عنوان یک مدافع کناری، 4 گل به ثمر رسانده است. ستاره سابق یوونتوس قطعاً یکی از مردان ترکیب اصلی بارسا برای دیدار حساس با پی اس جی است.

4416