بالاخره مهرداد برگشت؛ پس از 3 ماه و 9 روز در ترکیب اصلی!

بالاخره مهرداد برگشت؛ پس از 3 ماه و 9 روز در ترکیب اصلی!

پایگاه خبری فوتبالی – بازگشت مهرداد محمدی به ترکیب اصلی استقلال، یکی از نکات مهم ترکیب این تیم برای بازی با مس رفسنجان است.

به گزارش فوتبالی، استقلال امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی مقابل تیم مس رفسنجان قرار می‌گیرد. دقایقی پیش هم ترکیب استقلال برای این بازی اعلام شد.

با تصمیم جواد نکونام استقلال امروز با ترکیب سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

ترکیب استقلال در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد اما یکی از مهم‌ترین تغییرات بازگشت مهرداد محمدی به جمع 11 بازیکن اصلی است. او در خط حمله و در کنار بلانکو بازی خواهد کرد.

آخرین باری که محمدی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته بود بازی هفته پانزدهم مقابل پیکان بود. در آن مسابقه که در تاریخ 9 دی 1402 برگزار شد محمدی در ابتدای نیمه دوم از زمین خارج شد و پیمان بابایی به جای او به زمین آمد.

بعد از آن مسابقه و با شروع نیم‌فصل دوم محمدی از ترکیب اصلی استقلال خارج شد. او در 3 بازی مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، ملوان بندر انزلی و سپاهان به عنوان بازیکن ذخیره دقایقی به زمین رفت.

اما در بازی با استقلال خوزستان، پرسپولیس و هوادار جواد نکونام حتی برای یک دقیقه هم از این بازیکن استفاده نکرد. محمدی در بازی جام حذفی مقابل همین مس رفسنجان هم از ابتدای نیمه دوم به جای ماشاریپوف وارد زمین شد اما نتوانست جلوی شکست استقلال را بگیرد.

حالا بعد از 3 ماه و 9 روز مهرداد دوباره به ترکیب اصلی استقلال برگشته است و امید زیادی دارد با درخشش در این مسابقه نظر نکونام را درباره خودش عوض کند و برای بازی‌های بعدی هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

1359