نمایش انتقادبرانگیز فخرالدینی؛ روی هر دو گل مس مقصر بود!

نمایش انتقادبرانگیز فخرالدینی؛ روی هر دو گل مس مقصر بود!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع راست استقلال امروز عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در روزی که استقلال در کار هجومی بازی قابل قبولی داشت و تنوع زیادی در حملاتش دیده می‌شد، عملکرد خوبی در فاز دفاعی نداشت و دروازه‌اش دو بار توسط بازیکنان مس رفسنجان باز شد.

این اتفاق در ابتدای هر دو نیمه رخ داد. در دقیقه 3 سجاد شهباززاده دروازه سید حسین حسینی را باز کرد و در دقیقه 46 (اولین دقیقه از نیمه دوم) سعید واسعی گل دوم مس را وارد دروازه استقلال کرد.

اگرچه استحکام همیشگی در دفاع استقلال دیده نمی‌شد و مدافعان این تیم نسبت به بازی‌های قبلی ضعیف‌تر بودند اما مرور صحنه‌های مربوط به دو گل مس نشان می‌دهد میلاد فخرالدینی روی هر دو گل دچار اشتباه شده است!

در فضای مجازی هم هواداران استقلال نسبت به عملکرد فخرالدینی در این بازی انتقادات زیادی وارد کردند و او را در کنار ایمان سلیمی که او هم عملکرد چندان خوبی نداشت، مقصران اصلی تساوی استقلال در این بازی خانگی دانستند.

فخرالدینی روی گل اول از همان ابتدا هم از توپ و بازیکنان صاحب توپ دور بود. وقتی توپ در یک سوم میانی استقلال به محمد مهدی محبی رسید فخرالدینی داشت با سرعت به سمت او می‌دوید در حالی که به نظر می‌رسید باید به سمت سجاد شهباززاده می‌رفت. در نهایت هم هرگز به توپ و شهباززاده نرسید.

روی گل دوم میلذاد در منطقه‌ای که باید، حضور داشت. اما وقتی شهباززاده با سرعت وارد محوطه جریمه شد به شکل عجیبی به سمت سجاد رفت و در کمال تعجب تعادلش را از دست داد و شهباززاده به راحتی پاس گل دوم را داد.

عملکرد ضعیف فخرالدینی فقط مربوط به فاز دفاعی نبود. معدود ارسال‌های او از سمت راست هم کیفیت خوبی نداشتند و در میانه زمین هم پاس‌های اشتباه زیادی داد و این مساله سر و صدای هواداران استقلال را درآورد.

فخرالدینی البته در شرایطی امروز در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت که صالح حردانی مدافع راست اصلی استقلال به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید. قبل از او هم کوین یامگا در این پست بازی می‌کرد اما او هم مصدوم است و قطعا به بازی‌های این فصل نمی‌رسد.

1359